ماژول فروشگاه آنلاین

10 / 10
از 1 کاربر

خرید اينترنتی، کم کم در کشور، به روش خرید اصلی مردم تبدیل میشود. از این رو توصیه اکید به اکثر فروشندگان در سطح کشور، اینست که به داشتن یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند رو بياورند.

طراحی فروشگاه اینترنتی در صورتی که از لحاظ سئو قوی کار شده باشد، ميتواند صاحبان آنرا به سودی بسیار بيشتر از بازار حضوری خود برساند.

ماژول فروشگاه آنلاين

ماژول فروشگاه های آنلاین بايد جذابیت و سرعت بالایی برخوردار باشد، تا کاربرانی که به فروشگاه اینترنتی ما آمده اند را راضي نگه دارد و فراريشان ندهد.

نمايش قيمت ها، دادن تخفيفات متنوع، نمايش سبد خريد جذاب به کاربران، اتمام خريد در سريع ترين زمان، صدور فاکتور کامل از خريد، نمايش کد پيگيري خريد براي کاربران غير عضو، نماش تاريخچه خريد برای کاربران عضو، پرداخت بصورت آنلاین و فیشی و کارت به کارت و البته پستی، ثبت سفارش خارج از پرداخت و ثبت اطلاعات پرداخت در هر لحظه ای، گزارش گیری برای مدیران بر اساس زمان و تعداد و قیمت، واضح بودن مراحل خرید از ابتدا و ... از جمله امکاناتی است که در این ماژول در نظر گرفته می شود.

ماژول فروشگاه آنلاین باید راحتی کاربران و سرعت در خرید از فروشگاه را، اولویت اصلی خود قرار دهد و با نمایش افکت های گرافیکی مزاحم و مراحل طولانی، کاربر را از خرید در سایت منصرف ننماید. سادگی و جذابیت و کوتاهی مسیر خرید ، 3 نکته ی کلیدی در فروشگاه های آنلاین می باشد.

ماژول فروشگاه اينترنتي

ارائه لیست قیمت به روز و دقیق از محصولات، برای کاربران، یکی از مهمترین امکاناتی است که در جذب کاربران دائمی بسیار مهم است. به طور معمول کاربران از جمله ی در حال بروز رسانی قیمت متنفرند و بهتر است همه چیز مشخص شده برای آنها به نمایش در بیاید.

طرح مطالبی در مورد پشتیانی کالاها، روش های بازگشت پول و انصراف از خرید، درج آدرس حضوری فروشگاه و شماره تماس ها و ...  در اعتماد سازی هرچه بیشتر مشتریان بسیار موثر می باشد و اکثر مشتریان از فروشگاه های مرموز!، خرید اینترنتی نمیکنند.

ماژول فروشگاه

با توجه به گفته های مطرح شده در بالا میتوان نتیجه گرفت که سئو، سادگی، جذابیت، سرعت در خرید، واضح بودن قیمت ها ، پشتیبانی و اعتماد سازی قوی از جمله مواردی است که در سایت دارای فروشگاه آنلاین باید در نظر گرفته شود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*
دسته بندی طراحی وب سایت