معرفی چند برنامه کاربردی آیفون که باید روی گوشی خود داشته باشید

10 / 10
از 1 کاربر
مرجع : www.zoomit.ir بازدید : 2605
اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی آیفون خود نکرده اید، بهتر است کمی ریسک کنید و راهنمای ساده زومیت برای جیلبرک کردن گوشیتان را امتحان کنید. اگر هم گوشی خود را جیلبریک کرده اید، بهتر است برنامه هایی که در ادامه معرفی شده اند را روی گوشیتان نصب کنید تا از ویژگی هایی که تاکنون از آنها محروم بوده اید، لذت ببرید.اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی خود نکرده اید، وقت را تلف نکنید و از آموزش ساده و قدم به قدم زو ...
معرفی چند برنامه کاربردی آیفون که باید روی گوشی خود داشته باشید

معرفی چند برنامه کاربردی آیفون که باید روی گوشی خود داشته باشید

اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی آیفون خود نکرده اید، بهتر است کمی ریسک کنید و راهنمای ساده زومیت برای جیلبرک کردن گوشیتان را امتحان کنید. اگر هم گوشی خود را جیلبریک کرده اید، بهتر است برنامه هایی که در ادامه معرفی شده اند را روی گوشیتان نصب کنید تا از ویژگی هایی که تاکنون از آنها محروم بوده اید، لذت ببرید.

اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی خود نکرده اید، وقت را تلف نکنید و از آموزش ساده و قدم به قدم زومیت برای جیلبریک گوشی خود استفاده کنید.

آموزش آپدیت و جیلبریک جدیدترین نسخه iPhone

اکنون نوبت به نصب برنامه های فوق العاده روی گوشی آیفون یا آیپد شماست. دو برنامه iFile و SB Setting را باید از سیدیا دریافت کنید. آموزش دریافت برنامه ها از سیدیا را در ادامه مشاهده می کنید.

سازمان دهنده های iFile و SBsetting

پیشتر در مقاله "آموزش نصب برنامه از Cydia" در مورد نصب برنامه های کاربردی سیدیا توضیحاتی دادیم. در این مقاله هدف ما معرفی کاربردی ترین نرم افزار ها برای گوشی اپل است. به همین دلیل نصب نرم افزار های مفید iFile و SBsetting را مجددا به شما توصیه می کنیم.

SBsetiing امکان دسترسی ساده به تنظیمات مختلف را تنها با یک اشاره برای شما فراهم می کند. برای روشن و خاموش کردن بلوتوث، وای فای و .. نیازی نیست از Setting دستگاه استفاده کنید.

برنامه iFile را هم می توانید از Cydia نصب کنید. iFile یکی از مهمترین برنامه هایی است که باید روی آیفون/آیپاد یا آیپد خود داشته باشید. با استفاده از آی فایل می توانید به همه قسمت های دستگاه خود دسترسی داشته باشید و فایل های مختلف را جا به جا کنید. با استفاده از iFile و برنامه Installous می توانید اپلیکیشن های مختلف را به آیفون دیگران بلوتوث کنید یا برنامه ها را با استفاده از بلوتوث بر روی گوشی خود نصب کنید. نحوه نصب برنامه iFile را به صورت تصویری در مقاله "نصب برنامه های گران قیمت از سیدیا" مشاهده کنید.

برای نصب برنامه در آیفون می توانید از نرم افزار PC Suite یا نرم افزار معمول آیتیونز استفاده کنید. برای نصب برنامه ها با استفاده از آیتیونز تنها کافی است دو بار روی برنامه کلیک کنید تا در آیتیونز باز شود و سپس روی نام خود در منوی سمت چپ آیتیونز کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه Apps را انتخاب کنید و نهایتا برنامه های موجود در آیتیونز را با برنامه های گوشی خود سینک کنید.

مرورگر Atomic Web و SkyFire

اگر با گوشی خود وب گردی می کنید احتمالا متوجه محدودیت های بیش از حد Safari شده اید. بنابراین یکی از برنامه های لازم و کاربردی برای هر کاربر اپل، یک مرورگر با سرعت خوب و کارایی بالاست. ما به شما Atomic Web را پیشنهاد می کنیم. این مرورگر یکی از پرسرعت ترین مرورگر های سازگار با iOS است که امکانات زیادی از جمله ذخیره فایل های صوتی و تصویری، مشاهده سورس سایت ها، قفل کردن حالت چرخیدن مرورگر(که گاهی واقعا آزار دهنده است)، بزرگ کردن فونت سایت، ذخیره فونت های مختلف برای مشاهده یک سایت، مشاهده سایت در حالت شخصی بدون ذخیره کوکی و نام سایت، حالت فول اسکرین و بسیاری امکانات دیگر را دراختیار شما قرار می دهد.

اگر تمایل دارید سایت های فلشی را در مرورگر خود مشاهده کنید و فایل های ویدئویی FLV را ذخیره کنید، باید از مرورگر SkyFire یا Photon Flash Web Browser استفاده کنید.

  • لینک دانلود Atom

دفترچه یادداشت 2Do

2Do یکی از بهترین برنامه های یادداشت و یادآوری کننده است. شکل و شمایل این برنامه شبیه به دفترچه های یاداشت است. شما می توانید برای هم کدام از کارهایتان بخش جداگانه ای بسازد. به طور مثال برای امور مربوط به محل کار یک بخش درست کنید و برای امور مربوط به خانه یا دانشگاه نیز یک قسمت جدا ایجاد کنید. برنامه ورزشیتان را هم در یک تب جدا قرار دهید و در کل همه کارهای روزمره خود را به طور دقیق تحت کنترل خود بگیرید.

  • لینک دانلود 2Do

کیف کارت CamCard

اکنون که گوشی آیفون شما مجهز به دوربین خوب و عملکرد عالی است، می توانید بیشترین بازده را از گوشی خود دریافت کنید. شما می توانید اطلاعات کارت های ویزیت را در گوشی خود نگه دارید و آنها را دسته بندی کنید تا مجبور نباشید هر بار برای پیدا کردن یک کارت کیف کارت های خود را باز کرده و تمام کارت ها را بیرون بریزید. با استفاده از برنامه CamCard می توانید از هر کارتی عکس بگیرید. اگر نوشته های روی کارت فارسی است، پس از ذخیره عکس رنگ آن را به صورت Orginal در آورده و کمی روشنایی آن را زیاد کنید. پس از ذخیره عکس کارت ها می توانید آن ها را در دسته های مختلف ذخیره کنید. به طور مثال کارت های مربوط به رستوران ها را در یک دسته و کارت های مربوط به مشاورین املاک را در دسته دیگر قرار دهید.

شما همچنین می توانید اطلاعات اضافی نیز به هر کارت اضافه کنید. به طور مثال می توانید ساعت و تاریخ زمانی که باید به پزشک مراجعه کنید را به صورت اطلاعات اضافی به کارت دکتر خود پیوست کنید.

  • لینک دانلود CamCard

دیکشنری iFarsi

اگر استفاده از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی شما را راضی نمی کند و گاهی به دیکشنری های فارسی به انگلیسی و بالعکس نیاز دارید، می توانید از دیکشنری ساده iFarsi که به صورت رایگان در آیتیونز عرضه می شود استفاده کنید.

  • لینک دانلود iFarsi

حسابدار Money

با وجود خرج و مخارج بالای زندگی، بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد حساب ها، پس انداز، موعد چک ها، مخارج ثابت و .. خود داشته باشید تا بتوانید درآمد خود را به بهترین شکل در زندگی خود خرج کنید. برنامه پر قدرت Money یکی از بهترین برنامه ها برای رسیدگی به امور مالی روزمره تان است. این برنامه حتی تاریخ چک هایتان را هم به شما یادآوری می کند تا بر حسب اتفاق، زمان آنها را از یاد نبرید.

  • لینک دانلود Money

برنامه های آفیس شامل Docs To Go و Quick Office و Office 2HD

ممکن است زمانی که ایمیل های خود را بررسی می کنید، یک فایل آفیس مانند اکس یا ورود به نامه پیوست باشد. برای مشاهده اینگونه فایل ها در گوشی آیفون یا آیپد خود، تنها کافی است یکی از این برنامه هایی که در ادامه معرفی شده اند را داشته باشید.

Office 2HD مخصوص کاربران آیپد است. ولی می توانید یکی از دو برنامه Quick Office ویا Docs To Go را بر حسب سلیقه خود انتخاب و نصب کنید. ما در اینجا لینک دانلود Docs To Go را در اختیار شما قرار داده ایم.

  • لینک دانلود Docs to Go

توجه: هر بار که آیتیونز را باز می کنید، ممکن است آیتیونز برنامه های جدید شما را پاک کند. برای جلوگیری از این مشکل، باید به آیتیونز خود اعلام کنید که این برنامه ها را به قسمت برنامه های شما اضافه کند. برای انجام این کار بر روی نام گوشیتان در منوی سمت راست آیتیونز کلیک راست کنید و گزینه Transfer Purchased را انتخاب کنید و یا مقاله کوتاه "جلوگیری از پاک شدن App ها" را مطالعه کنید.

نظر شما در مورد این برنامه ها چیست و به نظر شما چه برنامه کاربردی دیگری باید بر روی گوشی های آیفون یا تبلت های آیپد وجود داشته باشد؟

اگر هنوز اقدام به جیلبریک گوشی خود نکرده اید و یا مشکلی در جیلبریک کردن دارید، مدل گوشی و ورژن دستگاه خود را در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهیم.

منبع: Zoomit

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر خبرهای فناوری اطلاعات

5 نرم افزار هفته برای اندروید: از دستیار ورزشی تا بازی شطرنج

5 نرم افزار هفته برای اندروید: از دستیار ورزشی تا بازی شطرنج

این هفته نیز همچون هفته گذشته، 5 نرم افزار دیگر اندرویدی را برایتان معرفی می کنیم. نرم افزارهای این هفته به شما کمک می کنند تا در هنگام ورزش اطلاعات کاملی از فعالیت خود بدست آورید، گزارش آب و هوا را ب ...
5 نرم افزار هفته برای اندروید: از عکس برداری حرفه ای تا بازی اسکی

5 نرم افزار هفته برای اندروید: از عکس برداری حرفه ای تا بازی اسکی

زومیت قصد دارد از این پس هر هفته 5 نرم افزار برای موبایل ها معرفی کند. انتخاب نرم افزارها براساس محبوبیت آنها در اپ استور و یا مارکت های اصلی خود سیستم عامل ها خواهد بود و تمام نرم افزارهای معرفی شده ...
RealWorld Paint نرم افزار قدرتمند و ساده ویرایش عکس

RealWorld Paint نرم افزار قدرتمند و ساده ویرایش عکس

RealWorld Paint نرم افزار قدرتمند ویرایش عکس و ساخت انیمیشن های ساده است. این نرم افزار مجهز به ابزارهای پیشرفته است و از لایه های مختلف پشتیبانی می کند. با این نرم افزار می توانید تصویر جدید خلق کنید ...
معرفی 13 نرم افزار کاربردی برای آزمایش و افزایش سرعت و کارایی کامپیوتر ویژه

معرفی 13 نرم افزار کاربردی برای آزمایش و افزایش سرعت و کارایی کامپیوتر ویژه

تجزیه و تحلیل کامپیوتر باعث شناسایی مشکلات احتمالی و بهبود عملکرد سیستم می شود. در بسیا 26 ری از موارد کاربران اطلاعی از مشکلات سیستم عامل و یا کامپیوتر خود ندارد ولی سرعت پایین و عملکرد ضعیف کامپیوتر ...