شوگر سی آر‌ اِم؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

10 / 10
از 1 کاربر
مرجع : سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا) بازدید : 1557
شرکت شوگر سی آر‌ اِم (SugarCRM) از سوی موسسه فورس‌تر ویو به عنوان بر‌ترین عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد. این شرکت که تا پیش از این از نظر میزان رشد در بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رتبه اول را از آن خود کرده بود، حالا از سوی فورس‌تر به عنوان «پیشرو» شناخته شده است. به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، موسسه فورس‌تر در یک ...
شوگر سی آر‌ اِم؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

شوگر سی آر‌ اِم؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت شوگر سی آر‌ اِم (SugarCRM) از سوی موسسه فورس‌تر ویو به عنوان بر‌ترین عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد. این شرکت که تا پیش از این از نظر میزان رشد در بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رتبه اول را از آن خود کرده بود، حالا از سوی فورس‌تر به عنوان «پیشرو» شناخته شده است. به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، موسسه فورس‌تر در یکی از گزارش‌های خود که در ماه جولای سال جاری منتشر شده، شوگر سی آر‌ اِم را به خاطر قابلیت کاربری بالای محصولات، پشتیبانی از فناوری‌های همراه و فروش موفقیت‌آمیز در بازار راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری پیشرو دانسته است. شرکت شوگر سی‌آر اِم راهکارهایی عرضه می‌کند که کسب‌وکارهای مختلف به کمک آن‌ها می‌توانند تعامل خود با مشتریانشان را بهبود بخشند. برآورد‌ها نشان می‌دهد نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت تاکنون بیش از یازده میلیون بار دانلود شده است. تعداد کاربران نهایی این راهکار‌ها نیز بیش از یک میلیون نفر برآورد می‌شود. بیش از هفت هزار سازمان و شرکت مختلف در سراسر جهان نیز راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شوگر سی آر‌ اِم را در فضای پردازش ابری مورد استفاده قرار می‌دهند. پیش از این نیز موسسات و رسانه‌هایی مثل CRM Magazine و InfoWorld به خاطر راهکارهای نرم‌افزاری موفقیت‌آمیز شوگر سی آر‌ اِم از این شرکت تجلیل کرده بودند. گفتنی است موسسه فورس‌تر در ارزیابی عملکرد شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به مولفه‌های مختلفی توجه می‌کند، از جمله دارا بودن مجموعه‌های نرم‌افزاری چندکاره در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری، عرضه راهکارهای سازگار با عملیات پیچیده سازمان‌های بزرگ، عرضه راهکارهایی که همزمان در چند صنعت مختلف کاربرد داشته باشد، و عرضه راهکارهای سازگار با سازمان‌های متوسط.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
*

دیگر خبرهای فناوری اطلاعات

عرضه نسخه جدید نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم

عرضه نسخه جدید نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم

نسخه جديد نرم‌افزار اتوماسيون اداري تحت وب همكاران سيستم، با امكانات جديد به بازار عرضه شد. به گزارش ایتنا فرید ظفر حیدری، مدير اين حوزه از محصولات شركت همكاران سيستم، با اعلام اين خبر افزود: ‌«اين ...
همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات

همایش کارآفرینی زنان در حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش ايتنا، انجمن زنان مدیر کارآفریـن و انجمن ملی زنـان کارآفریـن در راستای فرهنگ‌سازی کارآفرینی درحوزه‌های مختلف کسب و کار، هفتمیـن همایش سالانه خود را به موضـوع " کارآفرینی زنان در حوزه فناوری ا ...
شوگر سی آر‌ اِم؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

شوگر سی آر‌ اِم؛ بر‌ترین عرضه کننده راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت شوگر سی آر‌ اِم (SugarCRM) از سوی موسسه فورس‌تر ویو به عنوان بر‌ترین عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شد. این شرکت که تا پیش از این از نظر میزان رشد در بازار نرم‌افزارهای ...
دنیای فناوری از زیان پاناسونیک و کاهش سهام اپل

دنیای فناوری از زیان پاناسونیک و کاهش سهام اپل

رقابت میان اپل، سامسونگ و...شرکت‌های تولیدکننده محصولات فناوری هر روز داغ‌تر می‌شود و هریک به دنبال مشتری و سرویس‌های بیشتر در تلاش‌اند. به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد روزهای پس از رونما ...